Thursday 26 July 2012

suka suki kehidupanku ;)

                                             assalamualaikum...ade orang x??jawablah salam tue ye.....

                   
post kali ni,nak cerita serba serbi tentang diriku.just simple story...NAma dalam i.c Nurul Fatin Nabila BT Rozeman.law no ic lak 920220065466,no matrik kolej lak bpp20106333,huhuhuhu..itu po nak g taw ke.

                                                   
                                                         chakkk!!toink3..inilah saye...

dilahirkan bersama pasangan kembar saya,Nurul Fatin Nadia pada 20 February 1992.dulu2 time duk lam perut mak,kitawang memg selalu main tendang2..cian kat mak kita,dapat two kicklah tuh..dua2 berlumba nak keluar dulu..last2 kembar yang keluar dulu.baru saya..



inilah kembar saya,yg bertudng pink tuh...


tentang saya??hmm..kalau pandangan orang lain,saya x taw lah,tapi yang saya taw tentang diri saya ni.
saya seorang yang:
                                           

  1. kaki bising(maknanya banyak bercakap,tapi hanya bercakap dan bercerita dengan orang yg benar2 rapat)law orang yg x bpe nak rapat,membisu je lah jadiknye.
  2. periang,happy go lucky,yelah hidup ni mestilah kena happy kan?takkan nak wat muka kelat je,mesti orang menyampah.
  3. mudah terasa tetapi x simpan sangat dalam hati,coz nanti luka sapalah nak jahit,kan??ada yang sudi ke?
  4. setia..hehehehehe.ni mendalam sikit maknanya.setia pada ap?pada pasangan.tapi saya single ye.nak setia pada siapa pon saya xtaw.
  5. suka makan.ala semua orang suka makan kan??yg penting sedap n halal.paling pebret saya semua bnde yg manis,coklat,aiskrim ngan kek.yummy..terliur bulan pose ni.
  6. pink!!!!!yes..saya suka sangat perkara2 yg berwarna pink..baju2 lam almari almostly warna pink..hohohoho..nanti nak kwen pon nak tema pink..x kira nak jugakkk.
  7. saya paling suka dengan budak2.sernok mlyan dorang,terutama law budak lelaki,sebab adik2 saya semua lelaki.dah terbiasa.budak permpuan kadang2 mengada sikit..huhuhuhu
  8. perkara yang paling kelakar yang ada yg taw, dan ada yg xtaw..law saya lapar saya akan sedu.law dah kenyang pon saya akan sedu.maknanya law saya ngah sedu tuh,samaada tengah lapar atau kenyanglah ye..huhuhuhu..
  9. saya nie suka nengok cter2 lawak,n akan ketawa kuat2 cam pontianak..hahahahaha..mak selalu pesan.behave2 taw..huhuhuhu..cter romantik pon saya suka,,huhuhu..yg sweet mweet tuh..huhuhuhu...
  10. last one,saya nie suka menulis,berkarya.x kisahlah novel ke cerpen atau sajak..hhuhuhuhuhu..nanti nak jadi novelis sambilan.insyaallah.huhuuhu


                        itulah serba serbi pasal saya.kat bawah nie ade cikit2 lah gambar2 kenangan saya.




                                                                        peace.....


muka xnak bik gambar..ngeh3

                                                     

                                                              gambar annual dinner sem 1

manjenyer.........


*kita bertemu di post lain kali*

dengan serangkap pantun.hik3
putri kayangan cantik berseri,
indah dipandang,terjatuh hati,
hanya ucapan pengganti diri,
buat insan yang jauh kini dinanti.

*pantun ini xde kena mengena dengan yang hidup mahupun yg mati ye.lalalallalala*


No comments:

Post a Comment