Saturday 6 October 2012

SEbab saya jatuh cinta dengan awak(bakal suamiku)

awAK.
             SAYA dah jatuh hati pada awak.hati saya ingin bersama hati awak.hati saya dah tersangkut dengan awak dan dan tidak mahu berpaling dngan yang lain lagi.


awaK..
            Saya JATUH HATI kerana awak tidak pernah menghabiskan wang dengan membeli rokok.


Awak..
            saya cinta awak sebab awak berjaya rampas hati saya dari saya sendiri.





awakkkk.....
        dengarlah saya sayangkan awak sebab awak tidak pernah sentuh perempuan yang haram bagi awak.



awakkkkk....
        saya jatuh hati dengan awak,sebab setiap hari awak ingtkan saya waktu solat.




awakkk...
       saya jatuh hati pada awak sebab awak berjaya belajar masak demi saya.


awakkkkk...
         sya betul2 cintakan awak sebab awak lebih sayangkan ALLAH daripada sayangkan..saya.


awakkk..
 ini sebab saya sayangkan awak.sebab saya jatuh hati dengan awakkk..

No comments:

Post a Comment