Saturday, 4 August 2012

1,2,3 impian bella!!!

Setiap perempuan diluar sana pasti mengimpikan kebahagian disamping orang tercinta,kan??memiliki cinta suci umpama meraih kejayaan yang paling tertinggi dalam hidup.kebahagian itu penting taw.aset yang paling berharga dalam kehidupan kita.Bella pon teringin nak bahagia macam orang lain taw..bahagia hidup dengan adik2 dengan mak.da ada keluarga sendiri.

Mempunyai Pasangan hidup untuk masa ni,belum lagilah bersedia,baru je putus..hehehe.xkan terus nak pasang yang baru dah,hati ini bukan boleh dibeli dengan mudah taw..lepas ini nak cari yg betul2.insyaallah sehingga ke alam perkhawinan.memanglah bella lambat lagi nak khawen,nak fokuskan pada kerjaya ,keluara,mak ngan adik2.serta sambung belajar..insyaallah..

Bella,nieyh memang suka berangan..hehehe.berimaginasi..kih2..mengimpikan pasangan seumur hidup bella nanti melamar bella ditepi pantai n,time tuh matahari seang terbenam..mentari yang kelihatan berwarna jingga..mentari jingga..hehehe...bella suka tengok matahari terbenam..cantik sangat2..law x caye..korang trylah nengok..hehehehe...nanti2,bila2 free,glah duk pantai,nengok matahari terbenam..cantik taw..hehehe...


*pasangan yang bella idamkan ialah yg boleh jaga bella seadanya,terima bella dan keluarga bella,boleh bimbing bella..insyaallah,cinta itu pasti datang kan?aminnn...kalau ada khabar gembira,bella akan kongsikan ye,..hehhe..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment