Wednesday 25 July 2012

meDIcal assintant is my carrier

1JULAI 2010
Tarikh yang diingati smpai sekarang,hari pertama lapor diri sebagai pelatih pembantu perubatan di kolej pembantu perubatan seremban.sedih dan duka bercampur baur dan pejam celik,saya dah berada di tahun ketiga,dah sem 5 pon.

minggu orientasi,yang paling depan sekali topi oren tuh saye lak ye :)


tidak sangka dalam mengharungi pelbagai dugaan,macam-macam perkara yang berlaku sepanjang saya di kpps tercinta ini.,tup tup lagi setahun lagi nak meninggalkan kpps.tapi terasa macam lambat jerk lagi kan??


ini,serba sedikit ceritera saya dan sahabat-sahabat saya ...


ini waktu sem 1,lawatan ke muzium anatomi ukm.
skema kan?kena pakai baju camnie,be4 dpat uniform..


muka time sem1,time tuh baru 43 kg,sekarang??pergh jangan cakaplah...




                                  ini pulak bersama teman seperjuangan,masih ingat lagi ,niey time nak g makan            
                                                     kat kedai bawah pokok hari jumaat time tuh.




ini pulak bersama roomate kesayangan saya,time nieyh ngah praktikal dekat hospital tangkak.
bru sem 2 .


kengkawan dari sabah n sarawak yang sngat sporting :)



praktikal-praktikal jugak,enjoy jgan lpew..huhuhu..
nieyh time berkelah kat air terjun gunung ledang.pergh terbaikk....


PERJALANAN HIDUP INI MASIH PANJANG LAGI.MOGA DIRIKU DAPAT TERUSKAN DENGAN PENUH KETABAHAN.

                                    

No comments:

Post a Comment